Modellbilder

Idag har mina bilder äntligen kommit. Totalt var det 113 bilder från
Umeåresan, studentveckan, balen samt studenten. Men jag betalade
endast 39 kronor för alltihop, billigt.  :)

Har varit till kusinens jobb och hämtat bilderna, så nu finns det massvis
med bilder här hemma. Jag har suttit och sorterat lite bilder, vem ska
få vilken bild och så vidare. Svårt.. Alla kommer inte få balbilden eftersom
det inte finns nog med exemplar, men jag får väl efterbeställa om inte annat.



Kom nyss hem från Kalixfrisörerna, var dit och lämnade lite bilder.
Fick ju en förfrågan när de gjorde min balfrisyr ifall jag ville vara modell
åt dem. Tackade ju JA, och nu har jag lämnat in bilderna åt dem.
Snart kommer jag synas i deras skyltfönster eller vad hon sa, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: simone

oootroligt vackert :D

2010-06-17 @ 15:28:15
URL: http://fattybom.se
Postat av: Josefin

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-03-18 @ 15:30:47
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0