Måndag

Ser ni? Jag är vaken före 10.00 idag, det känns riktigt bra. Nu har jag
inte sovit bort hela dagen som igår, och tur är väl det. Idag kommer
jag hinna göra så mycket mer än igår, haha.  :)



Just nu sitter jag här och skriver under tiden jag väntar på att mitt
te ska svalna. Ska alldeles strax läsa NSD och efter det måste jag
nog diska, tyvärr. Diskhon börjar vara full, och ändå diskade vi igår
typ. Nå ja, ner till banken ska jag också under dagen. Men det roligaste
av allt blir att flyttpacka.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0