Hemma



Nu är Ektorp-sofforna äntligen mina, hihi.  :) Jag köpte sofforna för
studentpengarna, så egentligen är det min släkt plus älsklingens släkt
som köpt sofforna åt mig.  ;) Fick dessutom med ett vitt tyg samt ett
vitt tyg med rosor på. Jag är sjukt nöjd, sparade in drygt 6500 kronor.

Vi är hemma i Kalix nu, men snart ska vi ut på vift igen. Kylskåpet
och frysen ekar nästan tomt så vi måste till Coop för att handla.
Sedan hade jag tänkt ta tag i städningen och dammsuga. Imorgon kommer
en kille och tittar på lägenheten, och då vill jag inte att det är damm
överallt, haha.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: vad bra! :)



superfin soffa, var det den du köpte? :)

2010-06-16 @ 19:03:09
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: N I L M A

Härligt med nya soffor :D Du måste ha fått en del i studentpresent!



Grattis i efterskott förresten :D

2010-06-16 @ 19:13:19
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0