Hemma i Kalix

Jag kom hem till Kalix ganska precis 18.00 idag, och speciellt pigg
var jag inte. Jag tänkte berätta om klassresan, men det blir tre olika
inlägg (ett inlägg om varje dag). Sedan ska ni även få se bilder,
men när det kommer upp här vet jag inte. Håll utkik!



Dagens middag blev skräpmat, gott men onyttigt. Men jag var helt
slut och seg efter en sex timmar lång bussresa. Sedan vart det inte
bättre av att vi varit vakna långt in på morgontimmarna.  ;p
Under kvällen har vi varit och handlat mat, och nu sitter vi och ser
Kniven mot strupen.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0