Haparanda



Under eftermiddagen åkte jag, älsklingen och mamma till Haparanda.
Vi var till Jysk och kikade runt litegrann, kom hem med en massa saker.
Det var lagerrensning, så allting var jättebilligt. ;) Vi kom hem med
två kuddar, två prydnadskuddar, två krukor, en flätad korg och den
jättesnygga väggklockan som jag velat ha.  Allt detta gick på mindre
än 500 kronor, och vanligtvis skulle det ha kostat över 1000-lappen.
Sedan var vi till Skopunkten och tittade på lite skor, jag skulle vilja ha
ett par nya vita till studenten. Jag hittade ett sjukt snyggt par, men klacken
var så hög så mina fötter skulle vara döda innan studenten är över.
Så jag får ta mina vita som jag nu har, eller balskorna (de är typ mörkgråa).

När vi hade handlat färdigt åkte vi och tittade på balen, där mötte jag
upp Sanne och sedan träffade vi Jocke och Acke. Några gamla klass-
kompisar (både från dagis, låg- och mellanstadiet samt högstadiet) gick
balen. Det var endast en klänning som påminde om min balklänning,
fast den var ändå inte helt lik. Hoppas jag är ensam om balklänningen på
vår bal, det skulle inte vara kul om flera hade en likadan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0