Fredag



Om några minuter startar Kalixdagarna, klockan 10.00 närmare bestämt.
För ett år sedan sålde jag och två klasskompisar fika under Kalixdagarna.
Det var vårt projektarbete, att skriva om Rädda mammorna-kampanjen
samt samla in pengar. Det var ett roligt projektarbete och jag är jättenöjd
med vår insats. Artikeln om oss kan ni läsa här.

Om en stund börjar Våra bästa år, och det kan jag inte missa. Sedan ska
jag hoppa in i duschen och efter det ska vi ner på gatan för att kika på
marknaden. Det brukar inte vara speciellt mycket att se, men djuren i
Grodparken är alltid söta.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

va roligt med lite fest i stan!

2010-06-18 @ 10:00:45
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Sv: Det är ingen fara! Förväntar mig inte att alla ska ha träning som intresse men kände att jag ville nischa bloggen så då får jag ta det :)

2010-06-18 @ 10:01:27
URL: http://maliniform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0