Fix

Facebook är uppdaterat, likaså bloggen och Gratisbio. Mina "måsten" är
gjorda, och nu är det dags att fixa till sig.

10.20 börjar Våra bästa år och efter det ska jag flyttpacka. Snart flyttar vi,
helt sjukt hur fort tiden har gått. Jag tyckte det var nyss som vi tackade
ja till lägenheten. Är sugen att spela Kubb också eftersom solen skiner ute.
Men ska jag lita på termometern är det inte så jättevarmt ute, den visar
+15,4. Nå vi får se hur det blir. En tur till Luleå blir det i alla fall under
eftermiddagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

det gör ni rätt i :) den nya beck var fan läskig..

2010-06-23 @ 10:52:04
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: okej :p



kul att flytta ändå, att det blir något nytt alltså :)

2010-06-23 @ 14:20:00
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0