Filmer

Under förmiddagen har jag och älsklingen varit till Bjumis. Jag provade
balklänningen, fick den i torsdags eftersom butiken fick fålla upp den lite.
Den var mycket bättre nu, nu snubblar jag inte på den i alla fall, haha.  :)
Hämtade även en massa kartonglådor så vi kan börja packa ner lite
småa prylar.



Jag har ägnat hela dagen/eftermiddagen till att packa, och ändå har jag
bara fått ner alla filmer. Sorterade om bland filmerna för i vissa fodral
var det bara en skiva och så vidare. Nu är allting jättefint, och alla filmer
samt cd-skivor är nedpackade i lådor. 4 lådor med filmer - inte dåligt.  ;)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: A.C

jahha..mysigt:D hehe..^^

sj ska ut o tar en fika:p

2010-06-06 @ 16:49:40
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Zandra - Bf2 Juli!

Vad roligt, älskar att packa ner i flyttlådor men de är roligare att plocka upp det ;) Hoppas ni trivs där borta också! =)



Jo, jag tänkte höra, visst är de studentfrukost hos Josse på fredag? och vilken tid var det? Har så dåligt minne.. hehe!

2010-06-06 @ 17:12:30
URL: http://mammaijuni.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: jahaja :p

allt bra ifag då? :)

2010-06-06 @ 18:52:15
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0