Dålig uppdatering

Vi har varit till Bjumis och hämtat balklänningen, underkjolen samt
älsklingens kostym. Jag har fyllt kuvertväskan med kameran, biljetterna,
legitimationen, och kontanter. Den är proppfull kan jag säga.
Naglarna är också målade, så det mesta är fixat inför balen.

Snart ska jag laga någon lätt lunch så vi inte hungrar ihjäl. Nästa gång vi
äter blir först ikväll på Folkets Hus. Sedan är det kanske dags att fixa
sminkningen och efter det ska jag till frisören. 15.00 har jag tid hos
frisören, så jag kommer vara klar där vid 17-tiden. Det blir ganska bra
eftersom jag då bara ska hem och ta på mig balklänningen, sedan är
jag klar för att vandra till Grodparken.  :)

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen idag, men jag prioriterar
balen och studenten före bloggen. Men det kanske ni förstår?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jo jag ska också plugga vidare sen så jag har väl sisodär 5 år kvar i skolbäknen, haha..

2010-06-09 @ 13:40:16
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0