Bjumis

Skolavslutningen i Seskis kyrka var lika fin som varje år. Jag lyckades till
och med hålla mig ifrån tårarna, haha. Efter barnens skolavslutning åkte
jag och älsklingen till mommo för att fika. Sedan har vi duschat och fixat
till oss litegrann.



Är nu i Bjumis, ska vara här någon timme. Vi ska åka och hämta sofforna
om ett tag. Hoppas att de rymms på släpet, men det tror jag. Annars har
vi ett problem, haha. Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska
jag kika på lite inredning.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ja det är du inte ensam om att göra ;)

2010-06-16 @ 15:47:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

nej jag har ett tag kvar :P

men men :D har du körkort ?!:D

2010-06-16 @ 16:53:15
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0