Bildrensning

Eftermiddagen har bestått av packning, och nu börjar det vara riktigt
tomt i lägenheten. Det är kvar rätt mycket i köket men det kan vi
inte tömma förrän på torsdag eftersom vi måste kunna laga mat samt
äta.  Har nyss varit till Bjumis med ett till lass saker, nu blev det tavlor,
klaffstolarna och kläder.



Nu hade jag tänkt tömma kameran på bilder. Ska överföra bilderna till
den externa hårddisken så kameran blir tom. Under helgen ska jag
fotografera lägenheten och sånt, så det är säkrast att tömma kameran
före så den inte blir full. Håll utkik här i bloggen, bilder från midsommar-
afton kommer upp ikväll.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-06-28 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0