Balen

Nu är studentbalen över, och detta är en dag som jag kommer minnas
länge. Förhoppningsvis hela livet ut, för det var en otrolig dag. Jag kände
mig som en kändis när jag gick på röda mattan, haha.  ;)

15.00 hade jag tid hos frisören, och jag blev sjukt nöjd med frisyren.
Frisören tyckte att jag passade med frisyren och så, så jag ska vara
fotomodell för dem.  ;) Riktigt skojigt! Jag kan säga att jag tackade
JA direkt. När jag kom hem bytte jag om till balklänningen och sedan
blev det väldigt mycket fotograferande. Men som sagt, detta är ju ett
minne för livet och man vill väldigt gärna ha det på bild.  :) Träffade
nära och kära i Grodparken, där blev jag fotograferad både av tidningar
och av Photomic. Kändis eller vad? ;)



Vill ni veta hur nervös jag var inför att gå efter Köpmannagatan?
Jag var orolig över att snubbla på klänningen (eftersom den fortfarande
är lite för lång), men det gick bra. Jag snubblade inte, och vi fick mycket
komplimanger under tiden som vi gick efter gatan.  :) Väl vid Folkets Hus
fick vi ett champagneglas och sedan fick ett par i taget gå på röda mattan.
Inne i lokalen fick vi mingla runt lite mera innan det var dags för middag
och efterrätt. Sedan fotograferade vi oss, och umgicks med folk. Marie och
Elin kom förbi en stund under kvällen också, roligt.  :)

Bilder kommer upp imorgon någongång. Nu ska jag ta bort alla hårspännen
från håret. Det finns ju ett x-antal stycken som är gömda.. ;p Sedan blir
det att sova, ska upp imorgon till skolan för att måla lakanen som ska vara
på studentflaket.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

så otroligt fint hår:D

2010-06-10 @ 01:55:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Oh så fin du var!

2010-06-10 @ 12:17:24
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

oh så fin du var :D

2010-06-10 @ 13:48:54
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0