Vårt område

Igårkväll vid 22-tiden gick jag och älsklingen ut på en promenad
för att utforska området. Det var tur det för idag öser regnet ned.
Vi bor inne i själva centrum i detta område, så vi har nära till
torget där Coop, banken, frisören, vårdcentralen, apoteket, pizzerian
med mera finns. Vi bor på samma gata som torget, bara någon meter
därifrån, så allting finns nära oss. :)

Vi gick på en massa gator igår och kikade runt, och det är grymt fint här.
Stora hus, vissa är alldeles nya och andra är lite äldre. Sedan finns det
dagis och skola två gator härifrån. Vi har även hittat en nyöppnad tatuerings-
studio här. Nedanför oss finns en restaurang/pub och där är det alltid folk
och äter ute på terassen, så någongång måste vi ju prova att äta där.
Har jag nämnt något om utsikten? Vi ser havet! Det är jäkligt fint när
kvällssolen lyser och himlen är rosa. Jag är helnöjd med vårat läge helt
enkelt. Vi har nära till allting eftersom vi bor i själva centrum, och samtidigt
ser vi havet. :) Kan det bli bättre?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0