Tisdag

Ursäkta för ett sent morgon-inlägg. Jag har inte kunnat blogga alls
under morgonen för det har åskat och dundrat. Men jag har varit
vaken redan 08.30, eftersom vi har fullt upp denna dag.


Vi har redan varit in till Kalix för att köpa baguetter till morgondagen,
och sedan skulle jag göra ett ärende på banken men deras datorsystem
fungerade inte. Så banken var stängd, vilket betyder att jag måste dit
nästa vecka.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

mysigt med ljus :D

Hoppas du får en trevlig dag i regnet (om det är regn hos dig också)!

2010-07-29 @ 11:43:40
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0