Startsidan

Jag har funderat kring en sak angående blogg.se mer än en gång.
Det gäller startsidan. Varför är det alltid samma bloggares inlägg som
hamnar på startsidan? Hur många gånger har vi inte sett "Therez garderob"
eller "Linneas skafferi" där? För att inte nämna alla gånger det varit
inlägg om Kissie och Kenza..



Varför kan inte redaktionen lägga in intressantare inlägg? Varför lägger
de in en massa inlägg som handlar om Kenza och Kissie? Tjänar
de för lite pengar? Jag tycker det känns som att blogg.se försöker få
fler att läsa Kenza och Kissies bloggar genom att publicera andra
bloggares inlägg som handlar om dem. Men vet vem, jag kan ju ha fel.
Men detta är vad jag tycker.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Håller med dig i ditt inlägg! Känns som att dom försöker få fram Kenza ännu mer eftersom hon använder deras portal.

2010-07-19 @ 14:00:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Erika

Kan vara så. Håller med dig!



sv: Nä gillar inte se skräckfilmer på bio :P

2010-07-19 @ 14:49:15
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0