Städat ur lägenheten

Vid 09-tiden åkte vi till lägenheten för att städa ur den. Köket var värst,
där är det så himla mycket att städa. Alla köksskåp, lådor, spisen,
kylen och så vidare. Men efter tre timmar var lägenheten städad
så nu är allting klart. Skönt!

Under dagen har vi varit ute på gården för det mesta eftersom det
har varit strömavbrott. Jag har även bläddrat i Ellos-katalogen och hittade
en hel del fina kläder. Men som jag har nämnt tidigare så finns det inte
pengar just nu.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0