Raclettegrill

I förrgår fick jag veta att mamma hade köpt en raclettegrill åt mig
och älsklingen. Tackar och bockar! :) Den kommer säkert användas flitigt,
vintertid i alla fall då vanliga kolgrillen står nere i förrådet.



Hur mysigt är det inte att tillaga maten direkt på bordet? Man kan sitta och
prata och ha trevligt under tiden man tillagar maten på bordet. Roligt!
Vi ska inviga raclettegrillen här hos mamma någon dag, då blir det att
grilla någon köttbit och i de små facken ska vi grilla lök, ananas, paprika
och andra små godbitar. Mumsigt värre.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh raclette som är så gott!

2010-07-19 @ 21:23:05
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Gör det! Det är kul :)

2010-07-19 @ 21:24:28
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0