Onsdag

Att vakna 05.00 är ingen höjdare, så jag ställde väckarklockan på
05.15 istället. Jag tänkte att det kanske går lite lättare att kliva
upp då, och vet ni vad? Det gick lätt att kliva upp även fast klockan
bara var 05.15. Men varför ska det alltid vara så skönt att ligga i sängen
när man måste upp? Som tur är kliver jag alltid upp, men ibland lockar
det att snooza vidare en stund.  :)

 

Nu är jag i alla fall vaken och det är rätt dött både utomhus och inomhus,
vi är nog alla lite trötta. Mamma kommer hit vid 06.15-tiden och
före det ska jag hinna uppdatera Gratisbio och Facebook.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0