Nya möbler

I onsdags var vi till kusinvitamin och hämtade några möbler.
En hallbyrå, en köpmandisk och en spegel fick vi med oss hem.
Alltid roligt att få saker, gratis är gott.  :)



Idag under eftermiddagen var jag och älsklingen till Coop bygg för
att köpa olja. Vi har bestämt oss för att inte måla hallmöblerna vita
för tillfället, det gör vi kanske senare någongång. Men just nu får de
vara i furu som de är. Så kvällen har vi spenderat utomhus och
oljat in en bänk/ett skåp. Imorgon ska jag fortsätta projektet
och olja in köpmandisken, hallbyrån och spegeln. Fullt upp med andra ord.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0