Ny kategori

Igårkväll när jag fick reda på att jag kommit in på Socionomprogrammet
gjorde jag en ny kategori här på bloggen. "Socionomprogrammet"
heter kategorin och där kommer allt som handlar om universitetet
att hamna. Allt från vilka kurser jag kommer läsa till hur dagarna på
universitetet ser ut. En salig blandning men med ett innehåll -
vägen mot min dröm som äntligen blir verklighet.  :)



Men jag gjorde som sagt kategorin igårkväll och publiserade detta
inlägg i kategorin. Men jag ser inte kategorin i min meny på vänster sida.
Ser ni den? Inlägget är publiserat i kategoin "Allmänt" även fast jag
valde att det skulle hamna i "Socionomprogrammet". Ser ni "Socionom-
programmet" bland mina kategorier på vänster sida i menyn?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0