Måndag

Igårkväll var vi till Ica och hyrde Instängd 2, det var tänkt att vi skulle
se den senare under kvällen. Men efter Terminator 2 var jag helt slut
så jag orkade verkligen inte se en till film.



Idag ska vi göra ett nytt försök att se Instängd 2 och förhoppningsvis
somnar jag inte, haha. Det passar bra att se film idag för det är
grått och regnigt ute. Eventuellt blir det lite spelande också på xboxet,
det brukar alltid vara något när vädret är dåligt. Då har man tidsfördriv
i alla fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0