Kartläsare

Jag har duschat och fixat till mig, så nu är jag beredd att möta dagen.
Om någon timme kommer min morbror från skåne, det ska bli roligt.  :)

Jag har precis lekt lite kartläsare, haha. Jag har kollat upp vart
Coop Forum är i Umeå, och det ligger på samma gata som vi hämtade
nycklarna på. Så det är inte alls svårt att hitta dit och speciellt långt
bort är det inte, det ligger på Ersboda.  Sedan har jag även kikat vilka
affärer som ligger på Strömpilen, det är ett köpcentrum en bit ifrån oss.
Ååh vad det ska bli kul att flytta till Umeå! :) När vi får tillgång till vår GPS
igen blir det att lägga in en hel del adresser i den, så man vet vart man ska.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0