Fredag

Ursäkta för dålig bloggning igår, men vi hade fullt upp som ni säkert förstår.
På morgonsidan åkte vi till Ersboda och Mariedal för att besöka Biltema och
Djurmagazinet. Det blev att åka genom själva Umeå centrum när vi skulle
till Djurmagazinet, så nu har vi fått köra där också. Tur att vi har GPS för
det är galet mycket rondeller. Jag skulle garanterat köra åt fel håll om jag
inte blev guidad av GPS:en, haha.  :)

När vi kom tillbaka till lägenheten gick vi och handlade samt besökte en
frisörsalong för att mamma skulle boka tid. Sedan utforskade vi området
litegrann och träffade mammas kusin som hon inte har sett på 37 år.
Efter vår lilla rundtur började vi packa upp ytterligare några flyttlådor,
och under kvällen satt vi in köksgrejerna i köksskåpen. Några ljuslyktor
har också kommit upp, så nu börjar det se bättre ut. Även mattor har
kommit på plats.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Åh vad spännande! Får vi se kort sen?

2010-07-30 @ 09:51:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja bara vi får se kort nångång snart så är jag nöjd ;)

2010-07-30 @ 09:56:47
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0