Fredag

Imorse vaknade jag redan efter 06-tiden, det är andra gången under
sommarlovet, så man kan inte säga att jag är van vid det. Nu har jag
vant mig att sova till 10-tiden varje dag eftersom det är lov. Men imorse
vaknade jag vid 06-tiden eftersom älsklingen skulle iväg med sin pappa
och Jörgen till Pajala. De skulle plantera skog i några timmar, det var
drygt 2500 plantor kvar.



Lyckades somna om relativt snabbt, och vaknade 09.30 när mobilen
larmade. Har lyckats få i mig rabarberpaj och te, gott. Alla fiskar är
även matade, så nu kan jag sitta här ett tag innan jag fortsätter
med allt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

10? Oj oj.. när jag hade sommarlov sov jag till 12 typ ;P



Sv. Yes, det stämmer ! Fyller om typ två veckor!

2010-07-16 @ 10:26:20
URL: http://www.nilma.se
Postat av: angelica

sv haha ne precis :)

2010-07-16 @ 10:38:01
URL: http://fleratimmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0