Flyttpackat klart

Vi var tvungen att åka en till resa till Haparanda under dagen för svär-
föräldrarnas GPS fungerade inte. Den hängde sig hela tiden, så de
fick en ny och då valde de Garmin (samma modell som vi har).
Så nu fungar deras GPS också, och de verkar lika nöjda som vi.  :)



Kring 17-tiden hämtade vi släpet som vi ska hyra över helgen.
Åkte då till lägenheten för att montera ned hyllorna, skrivbordet
och sängen. Sedan var det bara att lasta på allting på släpet och
åka iväg. Så nu har vi äntligen packat ned allting som vi ska ha
till Umeå, det tog ett tag. Jag har räknat lådor tidigare och då var
vi uppe i drygt 25 stycken tror jag. Så nu är det väl kring 30 stycken
plus massa säckar. Sedan är det mycket som inte rymms i kartonger
och säckar, helt sjukt hur mycket saker vi har.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0