Flyttdag två

Det gick relativt lätt att somna igårkväll i nya lägenheten, men det var
antagligen för att jag var så trött efter en hel dag bland flyttkartonger,
säckar och allt runtomkring.

08.00 vaknade vi i alla fall, då blev det att få lite frukost i magen
innan vi påbörjade uppackningen. Jag plockade upp lite kläder,
badrumssaker, städsaker, böcker, och så vidare. Älsklingen och
hans pappa målade ett varv i köksskåpen, och nästa gång vi ska dit
ska de måla ett sista varv. Mamma och Kerstin var lite allt-i-allo
och hjälpte till med diverse olika saker.



När vi lämnade lägenheten vid 14.30-tiden hade vi lyckats packa upp
alla flyttkartonger och säckar samt fått ihop alla möbler som vi hade
med oss denna gång. På mindre än ett dygn hann vi göra allt detta
och det kändes jäkligt bra.  Vi har dessutom varit inne i Umeå på
ÖoB, så nu vet vi vart den affären finns.  :)

Resan hem gick bra, vi stannade till utanför Skellefteå och fikade
litegrann. Hit till Bjumis kom vi kring 20-tiden och då hoppade jag
direkt in i duschen. Det ska bli spännande att se när nästa tur till
Umeå blir, det är inte planerat ännu. Förhoppningsvis blir det ännu
en gång till i juli och sedan börjar vi bo där på riktigt i augusti.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0