Färdig

Jag började olja in möblerna vid 11-tiden, och tre timmar senare var jag klar.
Det gick faktiskt fortare än vad jag trodde, jag hade tänkt att jag lär hålla
på hela eftermiddagen. Nu är alla hallmöbler ute på torkning förutom
köpmandisken, den orkar jag inte lyfta. Så den får stå kvar i garaget.



Jag är nöjd med oljningen, det blev inte för mörk färg.  På bilderna som
kommer upp om en stund ser köpmandisken väldigt orange ut, men jag
lovar er - det är den inte. Men jag fotograferade med blixt för det är så
mörkt i garaget, så därför visar bilden en lite annan färg än hur det ser
ut i verkligheten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0