Design

Under kvällen har jag suttit och kikat på CSN's hemsida för att läsa på
om studiemedel. Jag kommer att ta fullt studielån och studiebidrag,
så det landar kring 8 000 kronor per månad. Sedan har vi tittat på
Försäkringskassans hemsida för att läsa på om bostadsbidrag och vi
har även gjort en preliminär uträkning. Imorgon ska vi in till kontoret
för att fylla i en ansökan om bostadsbidrag, och förhoppningsvis får
vi lite hjälp av dem.  :)

Just nu sitter vi och tittar på Sveriges fulaste hem. Just nu ser det
gräsligt ut, en massa färger blandas. Usch! De frågade folk på stan
om vad de har för färger i sitt hem. Det var flera som hade vitt, svart
och limegrönt - precis som vi har det i nya lägenheten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Vi får inget bostadsbidrag här :/

2010-07-22 @ 22:13:28
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0