Blanketter

Vi var till Försäkringskassan idag för att ansöka om bostadsbidrag,
men det gick inte som vi hade tänkt oss. När vi kom dit fick vi veta
att de bara har öppet på måndagar nu när det är sommar. Så vi fick
blanketter att fylla i, och ska dit på måndag för att få hjälp med resten.

När vi kom hem till mamma var det bara att börja fylla i det lilla man
kan (personuppgifterna var typ det enda som vi inte behöver hjälp med).
Resten får vi förhoppningsvis hjälp med på måndag. Sedan har jag även
suttit och läst alla papper angående studiemedel. Jag har även fyllt i
blanketten för att söka studielån och bidrag.



Jisses vad mycket blanketter man ska fylla i! Allting snurrar i huvudet,
haha. Ska be mamma kika igenom blanketterna ikväll och se ifall det
är något mer man ska fylla i.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: SAANDRA

jjag bor i västernorrland :) sundsvall

2010-07-23 @ 17:09:48
URL: http://sazzyys.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

ah måste också söka studielån, fast har inte gjort det än..

2010-07-23 @ 19:56:40
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0