Besvikelse

För någon dag sedan fick jag H&M's höstkatalog i brevlådan, så som
jag väntat. Men vet ni vad? Jag blev besviken. Det fanns i princip ingenting
som jag ville ha från katalogen..

Det var tråkiga färger, allting gick i färgerna svart, vitt, grått och puderrosa
(eller vad den färgen heter). Sedan var det konstiga bruna färger. Nej,
höstkatalogen var ingenting för mig. Det hade gärna fått vara lite mer
färg, då hade det inte varit något fel.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Nej det har jag inte, Tänkte börja plugga till körkortet om typ 2 år.

2010-07-25 @ 10:51:10
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

men höst kollektionen är ju i de färgerna? :) det är ju det som är mysigt med hösten! fanns hur mycket som helst fint i katalogen :D

2010-07-25 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0