Torsdag

Idag är det sista dagen på Seskis för mig och älsklingen, idag åker vi
hem till Kalix. Jag har spenderat nästan hela mitt jullov här hos mamma,
var i Kalix några dagar under mellandagarna. Men idag åker vi hem till
Kalix, och hinner fixa allting tills skolan börjar igen på måndag. Jag kommer
inte vara sysslolös hemma i alla fall, det finns massvis att göra där –
men om allting blir gjort idag får vi se.



Just nu är det svinkallt ute, -29.3 grader. Det är längesedan det har varit
en så kall vinter! När jag gick på mellanstadiet (för drygt 10 år sedan)
var det -45 grader ute, då var det kaos. De flesta tog sig inte till jobbet
eftersom bilarna inte ville starta, och vi elever fick stanna hemma från skolan.
Hur kallt är det högsta ni upplevt? För min del är det som sagt -45 grader, och
jag tror aldrig jag får uppleva något kallare.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & bebis i magen

Okej hehe, jag skrev att den tapeten ni valde var jätte fin! & så undra jag hur stort det är hos er?

Jag behöver verkligen en ny dator för den här lever sitt eget liv haha..

2010-01-07 @ 09:49:00
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Ness

jo de ären :D

2010-01-07 @ 10:56:13
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0