Statistik



Igårmorse när jag loggade in på mitt konto här på Blogg.se var allt ändrat.
Utseendet är ändrat, och jag tycker inte alls det ser bättre ut. Varför kunde
det inte vara som förut? Nu är det svårare med kommentarerna tycker jag.
Dessutom var min statistik helt konstig för 28/1, haha. Det visade att jag
hade haft en (1) besökare, haha.  :D Men igårkväll verkade det fungera
normalt, det visade i alla fall mer siffror.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, så var det för mig också

2010-01-30 @ 10:30:14
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0