Snökaos

Skoldagen gick bra, mötet med SYO:n gick också bra. Väldigt höga
intagningspoäng till Socionomprogrammet, men vi får hoppas på det bästa.
SYO:n trodde i alla fall att det skulle gå galant, det känns ju bra.  :)



Världens snöoväder är det utomhus, precis som meterologerna har sagt.
Vissa bussar går tydligen inte, och sedan vill man inte precis vara ute
och köra i detta väder. Plogbilen skulle verkligen behöva fara runt, men
jag har inte sett en skymt av den. Ja, kaos är bara förnamnet just nu.
Så fort man går ut blåser man bort plus att man blir dränkt av snön.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Det vädret kommer kanske hit senare idag. Klockan är ju inte så mycket än.



Skönt att det gick bra hos syon. Jag vill också läsa socionomprogrammet, men har för låga poäng för att komma in. :(

2010-01-27 @ 11:29:53
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Tobias

Då svarar jag på mejl, kommentarer och gör framtida inlägg :D

2010-01-27 @ 11:44:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0