Renskrivning

Denna morgonen började riktigt bra, låg och drog mig i sängen ett tag
tillsammans med älsklingen. Sedan åt jag frukost, bloggade och tittade
runt på nätet. Efter det började min dag på riktigt med en dusch samt
peeling av ansiktet. Skönt. Har suttit över en timme och renskrivit
Religionskunskap A-frågorna, och nu är det äntligen färdigt! :)



Har planer på att svara på kommentarer nu, och sedan ska jag
renskriva instuderingsfrågorna i Fritid för funktionshindrade. Efter det
är det dags för mat tror jag. Idag blir det en mumsig middag, vi har
nämligen kvar pizza från torsdag. Så det blir våran mat, mumsigt värre. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelare och lilla Aimee

Ja, fast jag är ju oftast på alla hemma och bortamatcher så ibland är det skönt att vara hemma också :)

2010-01-31 @ 13:27:48
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

pizza är ju inte fel :D



sv: hihi ja det var ju ett tag sen D:

2010-01-31 @ 14:03:41
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0