Påväg

Idag har jag hunnit med i princip allting som jag hade planerat.
Har övningskört under morgonen-förmiddagen, det gick riktigt bra.
Sedan har jag duschat och så mycket mer har jag inte hunnit, haha.


Snart ska jag åka hem, eller köra hem kanske jag ska säga.  :)
Ska in på Coop och handla sedan innan jag bäddar rent i sängen.
Kommer nog ha fullt upp tills älsklingen kommer hem ikväll.
Det vore även bra om jag hann plugga till Hälsopedagogik-provet..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha om det vore så väl, men tyvärr så är inte min sambo så romantisk :P Han jobbar inte så han har inga pengar..

2010-01-24 @ 14:20:52
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0