Onsdag

Idag kommer jag förhoppningsvis inte känna mig lika stressad som igår.
Vi får hoppas på det i alla fall. Nu är mina fullspäckade dagar över för
denna vecka, skönt. Idag blir det en vanlig skoldag och sedan ska jag
plugga till Hälsopedagogikprovet. Samt titta en massa på tv, haha.  :)



Vet ni hur slut jag var efter gårdagen? Jag somnade redan före 21.30,
snacka om att det var bra. Har fått sova en timme extra under natten
alltså, och det märktes på morgonen när jag klev upp. Jag var helt pigg! ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0