Onsdag

Hur kan jag vara trött? Jag somnade igår redan före 22.30, och vaknade
idag 05.30. Vanligtvis brukar jag vara ganska pigg då, men idag är jag
allt annat än pigg. Usch vad jobbigt.. Jag skulle vilja ha en energidryck,
men det är ingen höjdare att dricka det på morgonen.



Som tur är så har jag bara en lektion idag. Sedan ska jag åka hem och
mysa ner mig i sängen framför Våra bästa år. Efter det har jag planer på
att skriva mer på fördjupningsarbetet, har fått svar på frågorna.  :)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0