Måndag

Idag börjar allvaret igen, årets första skoldag är kommen. Enligt schemat
är det hårdkörning redan första dagen, haha. Terminens schema är långt,
stressigt och ja.. Det kommer bli en stressig termin minst sagt, usch.



Förvrigt har min förkylning blivit värre, så jag dricker varmt i princip
hela tiden. Om jag inte dricker något varmt så har jag en halstablett, haha.
Hur ska jag klara mig utan nässpray? Täppt näsa är ingen höjdare i
skolan.. Nå ja, jag hoppas det blir bättre under dagen.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0