Kort skoldag

Idag har det varit en kort skoldag, härligt! :) Det är enda dagen under
veckorna som jag slutar tidigt. Hade hellre sett att vi slutat tidigt
på fredagar, men men.

Vi började morgonen med Samhällskunskap A, då fick vi arbeta med
kartboken. Skriva Europas länder och huvudstäder samt skriva vissa
orter i Sverige. Imorgon ska vi antagligen fortsätta med det häftet.
På klassrådet pratade vi om en eventuell studieresa till Umeå. Hur ska
man ha råd med det? Hoppas vi slipper betala något, för jag satsar
hellre pengar på balen och studenten. Hälsopedagogiken var ganska
intressant idag, vi pratade om hälsa. Få se längre fram hur det blir,
men jag hoppas det är en hyffsat bra kurs i alla fall. Fast jag har
mest hört negativt om den kursen så, haha.. ;p



Kom hem redan efter 11-tiden, så har ätit lunch och glott på tv.
Ska nu läsa några sidor i en bok som BF3 måste läsa, inte världens
bästa bok tror jag. Jag är mer sugen att läsa Camilla Läckbergs
böcker samt Jenna Jameson.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Nej jag har jobbat tidigare men det är första dagen på det nya jobbet imorgon.

2010-01-13 @ 12:49:43
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

bättre en onsdag än ingen dag alls :D

2010-01-13 @ 14:50:08
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Tobias

Nice, går körkortsteorin bra? Börjar allt fastna? :)

2010-01-13 @ 15:03:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0