Körkortsteori

Jag köpte två Tia-lotter under dagen, och det var vinst på båda två! ;)
Så nu har jag bestämt mig för att skippa godis, och köpa Tia-lotter istället.
Precis som när jag var liten, hehe. Annars har det inte blivit så mycket
gjort idag, men vad gör det? Det är lov, och då ska man ta det lugnt –
inget stressande.  :)



Jag har pluggat körkortsteori drygt en timme på datorn, fullträff flera gånger!
Middagen är i magen, och nu hade jag tänkt fortsätta plugga körkortsteori
en stund. Hoppas på fler fullträffar, hihi. Men först ska jag svara på
kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Erika

sv. Samma här :P

2010-01-02 @ 15:40:53
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: N I L M A

kul att det var vinster på båda!

2010-01-02 @ 17:33:23
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0