Hemma

Jäkla, andra veckan i skolan påbörjades idag. Vi har redan så mycket
läxor och prov så man blir snurrig.. Det är bara att bita ihop och lyda
order, haha.

Morgonen började med Religionskunskap A, fick en uppgift att skriva
hemma eftersom jag skulle på körlektion efter några minuter. Körningen
gick hyffsat idag, jag har haft bättre körlektioner. Under Människor i behov
av stöd-lektionen påbörjade jag mitt fördjupningsarbete. Efter lunch hade
vi Svenska B, då fick vi se en film, Jerusalem. Sista lektionen var Fritid för
funktionshindrade, där var det ganska slött. Vi gick igenom instuderings-
frågorna som vi gjorde förra veckan, och sedan läste vi artiklar.



Är nu hemma, och middagen är på gång. Sitter här och roar mig under
tiden maten är i ugnen. Ska svara på kommentarer och sedan är det
matdags.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0