Hemma

Första skoldagen denna termin, och det var den värsta dagen någonsin.
Jag är så grymt förkyld, ont i halsen och täppt i näsan så det finns inte..
Sjukt jobbigt att vara i skolan då.  ;(

08.00 började vi med Religion, gick igenom vad kursen går ut på och
liknande. Tror inte det kommer gå speciellt bra i den kursen, vi är
30 elever (BF3 + BMP 3). Hur ska man hinna få hjälp? Ja ja..
Under Människor i behov av stöd-lektionen berättade vi om praktiken,
roligt att höra.  Efter lunch hade vi Svenska B, fick tillbaka Nationella
proven. Jag är grymt nöjd med mina insatser både när det gäller
muntliga och skriftliga delen.  ;) Sista lektionen var Fritid för funktions-
hindrade, och den verkar inte speciellt kul.  Vi får väl se hur det går
med den kursen, annars väljer jag bort kursen (jag har ändå nog
med poäng).



Här hemma har vi nyss värmt mat, och nu ska jag svara på kommentarer.
Efter det ska jag faktiskt lägga mig och sova en stund. Bara det inte
blir allt för länge.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hehe okej, fläktar kan vara bra irriterande ;)

2010-01-11 @ 16:13:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: N I L M A

uh, det låter som mig det! bra nog har det släppt lite till idag :D

2010-01-11 @ 16:49:33
URL: http://nilma.myshowroom.se
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vi skulle se Johan Falk men vi glömde av den men vi har sett alla dom filmerna redan så det gör inte så mycket :)

2010-01-11 @ 17:09:01
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0