Haparanda

Vid 11-tiden körde jag iväg till Haparanda, är ett tag sedan jag övningskört
dit. Gick riktigt bra att köra, snurrade även runt inne i Haparanda.
Hann med några affärbesök så som ÖoB, Skopunkten och Rajalla köpcenter.
Hittade ett nattlinne och nya skor, så lite nytt blev det i alla fall.



Kom nyss hem, så snart ska vi antagligen börja med maten. Vad sägs om
ris, lövbiff och uncle ben's sås? ;) Mumsigt värre säger jag. Nu ska jag
svara på kommentarer och sedan blir det ett besök på Facebook.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Tobias

Tar det bara lugnt idag :D själv?

2010-01-23 @ 15:49:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0