Fredag

Tanken slog mig på morgonen att vi inte är ledig nå mer på fredagar..
Höstterminen i trean var klassen ledig varje fredag, men nu har vi
nästan full dag på fredagar.

Våra älskade Zebraciklider trivs riktigt bra här, de simmar runt och leker
för fullt. Igårkväll trodde vi att den ena honan skulle få yngel för hon var
väldigt aggressiv mot de andra, och hon gömde sig under stenen hela kvällen.
Nu är hon som vanligt igen, och inga yngel syns till.  Visste ni att Zebracikliderna
kan lägga drygt 800 yngel varje gång? Alla överlever inte (som tur är!),
så man får inte 800 nya fiskar precis.



Nu ska jag svara på kommentarer, och sedan blir det att uppdatera sig
runtomkring på nätet.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0