Datordag

Denna skoldag har varit en riktig datordag kan man säga. Första lektionen
10.10 var Projektarbete, då renskrev vi litegrann på vårt arbete. Efter lunch
var det Projektarbete igen, då gjorde vi samma sak. Sista lektionen var
Människor i behov av stöd, och där blev det inte mycket gjort för min del.
Jag lämnade in APU-rapporten och sedan fick jag gå hem, hihi.   :)



Här hemma har vi lagat mat och diskat. Ska svara på kommentarer nu,
sedan hade jag tänkt duscha. Hoppas jag känner mig lite fräschare
efteråt och lite piggare skulle inte heller skada. Jag har nämligen planer
på att läsa Körkortsteori en stund efter duschen, eventuellt blir det också
något körkortstest.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag =)

2010-01-12 @ 16:19:13
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0