Vikingen

Ursäkta den dåliga uppdateringen idag, men det har varit fullt upp.
Först har jag övningskört under dagen med mamma, det gick riktigt
bra. Åkte till Bjumis för att fika semlor, mumsigt värre. Mamma hade
bakat semlor på morgonen, så vi tog med några till svärföräldrarna.



18.00 hade jag och älsklingen ett bokat bord på Vikingen, tihi.
Det var min alla hjärtans dag present till honom, men han fick den
redan idag.  :) Det blev en god plankstek, och den var helt klart
värd pengarna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, det är grymt gott :)

2010-02-13 @ 21:06:13
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0