Torsdag

Torsdagmorgon, och jag sitter redan här. Fick vakna extra tidigt
idag eftersom jag har körlektion så pass tidigt. Har en dubbelkörning
idag igen, roligt. Det är sista gången jag har dubbel, sedan blir det
vanliga 40-minuters körlektioner igen.   ;p



Nu ska jag lägga i en högre växel och svara på kommentarer,
titta mejlen, uppdatera mig och så vidare. Sedan ska jag till
körskolan innan det blir vanliga skolan.     :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Hoppas att det gick bra på körlektionen :)

2010-02-04 @ 13:50:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0