Tisdag

Efter dagens skoldag får jag stryka Människor i behov av stöd-redovisningen,
skönt. Ska nämligen redovisa idag mitt fördjupningsarbete om synskadade
både skriftligt och muntligt. Jag tror det kommer gå ganska bra, men det
finns risk för att de andra kan tycka att det är tråkigt och lyssna. Själv tycker
jag det var jätteintressant att fördjupa sig om synskadade.     :)
Hoppas i alla fall att redovisningen går bra.

Annars idag då? Ja, det blir att plugga till morgondagens Hälsopedagogik-
prov. Ser inte alls fram emot det, men det ska bli skönt att få bortgjort
provet. Hoppas vi inte har fler prov i den kursen, haha. Ska även försöka
hinna göra bort Samhälls-frågorna samt renskriva det på datorn.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelare och lilla Aimee

Hehe ne det är klart det inte är :)

2010-02-02 @ 09:07:56
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: N I L M A

håller tummarna för att redovisningen ska gå bra :D

2010-02-02 @ 10:15:36
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0