Söndag

Igårkväll var det Melodifestivalens första deltävling, och jag tror inte någon
har missat det? Jag var besviken över startfältet, usch. Melodifestivalen
blir bara sämre med åren, så är det bara.. De enda som gick att lyssna på
var Ola, Linda Prichard (?) samt Salem al Fakir. Hoppas det blir bättre nästa
helg, annars tänker jag inte se Melodifestivalen något mer.  ;p



Söndagmorgon redan, helt sjukt. Det känns som att jag inte har hunnit
göra någonting under helgen. Men idag ska jag försöka plugga lite
Körkortsteori samt Svenska B. Vilken tur att vi är lediga imorgon.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, jag tyckte att alla var dåliga :S

2010-02-07 @ 10:17:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Becka

Låter som om vi hade ungefär samma favoriter. Fast jag gillade Jessicas låt också. En skön powerballad! :)



Hoppas du får en skön söndag!

2010-02-07 @ 11:11:12
URL: http://beckasinnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0