Söndag

Sista dagen denna helg, shit. Vart försvinner alla timmar? Det känns som
att jag inte har hunnit göra någonting denna helg. Vikingen har jag hunnit
med i alla fall, och det var toppen!  :)

Igårkväll tittade jag och älsklingen på Beck - I stormens öga, den nyaste
Beck-filmen. Vet ni vad? Jag blev besviken.. Den var inte alls som Beck-
filmerna brukar vara. Inte alls spännande eller så, inget bra betyg med
andra ord.



Idag ska mamma komma hit igen, roligt. Jag ska övningsköra igen, hihi.
Ska försöka köra runt lite överallt idag och träna på olika saker, hoppas
det går bra - men det tror jag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

håller med, de nya beck filmerna e riktiga floppar...

kram :)

2010-02-14 @ 09:23:33
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan tjejen. Allt bra med dig idag?

Hoppas att du får en fin söndag och alla <3 dag.

2010-02-14 @ 09:25:13
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0